Sig foork til din sofa - og kom i gang med at træne NU!

Opdateret: 26. nov. 2018

Tro os, vi kender det godt... - sofaen står derhjemme og venter på dig og så kommer dagens sværeste valg Netflix eller HBO! - det at finde overskuddet og energien til at hoppe i træningstøjet er = at bestige Mount Everest !

Frygt ikke forhindringerne, for har du først klatret op af bjerget, så kender du jo vejen næste gang. Christian og Michelle fra Hiit Studio giver dig her 5 gode tips til, hvordan du får besteget bjerget og overvinder sofaen.

1) Sofaen står derhjemme, jeg dropper træningen? STOP så - nu strammer du op og tænker på, hvor fedt du har det med de andre på holdet og hvor høj du er på endorfiner når træningen er overstået - AFSTED til træning....følelsen efter er fantastisk. 2) Planlægning, jaja puhaa det ord kan godt lyde lidt vildt for nogle, men hvor gammel er det lige du er ?  Du skal jo starte med at planlægge på et eller andet tidspunkt i dit liv, så kan det jo ligeså godt være træningen ! 3) Træningsbuddy, det er bevist at dem som har en fast træningsmakker, de passer deres træning meget bedre. Så få lavet en trænings-date med din veninde eller HIIT Buddy  - sammen er I stærkere. 4) Dit træningscenter har en holdplan, print den ud og hæng den op, et sted du kigger mange gange om dagen derhjemme eller på arbejdet. 5) Giv dig selv STJERNER for hver gennemført træning og har du overskud, så skriv hvorfor træningen var så fed netop den dag. Derudover skal du sætte dig et mål, f.eks. har du opnået 2 stjerner pr. uge, i 4 uger i streg, så må du shoppe nyt træningstøj :-) "You can do it - never skip monday"

Øv, jeg har ikke hverken veninde eller et træningscenter. Højst usandsynligt, men så alligevel.... vi har lavet et super fedt 4 ugers træningsprogram som du kan lave derhjemme. Du får det med GRATIS af mig, når du blot køber vores 6-directions sliders her.

91 visninger